28.4.11

Christian Louboutin Fall 2011



De her sko fra Christian Louboutin rammer butikkerne til efteråret!
Det er nogle ret vilde sko, hvor materialerne blandt andet er pels, kæder, metal m.v.
Jeg er helt vild med de dyriske prints og selvfølgelige pelsen! De sko jeg bedst kan lide, er de sorte stiletter med pelsknold på fronten; the Splash fur emballished platform slingback - både den sorte og den i tan! (tredje række, venstre & midten)
En anden sko, jeg er vild med er Alex Lion Paw pumps, som er en edgier pump (første række, midten).
I mine øjne er den mest specielle og sofistikerede sko; The Puk platform boot (tredje række, højre). Jeg synes, at det er en super fed sko, da pelsen samler sig på fronten af skoens spids og laver et ekstra bøj.
Man må ikke glemme den helt klassiske sorte stilet, men her har Louboutin lavet en opgraderet version, nemlig en sort stilet; the Pigalle black spiked pump (første række, højre). Nu er versionen med sorte nitter, som giver den edge, men pga. den legendariske røde sål, forbliver den stadig elegant & sexet!

Hvilke par er jeres favoriter?

xoxo

No comments:

Post a Comment